Memohon bantuan penyakit kanser mata - Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Saluran setempat memaparkan senarai golongan kurang bernasib baik / B40 / asnaf di Malaysia & Singapura yang memerlukan bantuan. Sumbangan boleh disalurkan terus kepada pemohon berdasarkan maklumat yang terdapat di dalam artikel. Sebarang urusan atau pertanyaan sila emel ke: info@kcpbantu.org

Advertisement Top





Taiping - Update dari Puan Norsalwati, ibu kepada adik Faiz yang menghidap penyakit kanser mata. Untuk makluman, saya diberitahu bahaw...

Memohon bantuan penyakit kanser mata



Taiping - Update dari Puan Norsalwati, ibu kepada adik Faiz yang menghidap penyakit kanser mata. Untuk makluman, saya diberitahu bahawa keadaan kesihatan adik Faiz tidak mengizinkan.

Ketumbuhan di bahagian mata adik Faiz semakin membesar, adik Faiz sekarang berada di Hospital Besar Taiping untuk pemantauan lanjut.

Dijadual pada hari isnin ini doctor akan melakukan scan di bahagian otak. Untuk melihat samada ketumbuhan tersebut merebak ke bahagian otak atau tidak.

Adik Faiz juga berada dalam keadaan yang sangat lemah, hampir 2 minggu tidak makan, hanya bergantung pada susu yang dimasukkan melalui tiub.

Saya harap ada yang sudi untuk membantu meringankan beban keluarga adik Faiz, sumbangan boleh disalurkan kpd ibu adik Faiz, Puan Norsalwati:

019-4212600
Progress:

RM0 raised

Goal: RM500

0 comments:

Kongsi Portal Ini