Anak soleh laung azan di sisi ayah koma - Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Saluran setempat memaparkan senarai golongan kurang bernasib baik / B40 / asnaf di Malaysia & Singapura yang memerlukan bantuan. Sumbangan boleh disalurkan terus kepada pemohon berdasarkan maklumat yang terdapat di dalam artikel. Sebarang urusan atau pertanyaan sila emel ke: info@kcpbantu.org

Advertisement Top





Raden Nabil Zakiyudin R Zakariya, 11 tahun, akan melaungkan azan di sisi bapanya yang terlantar koma akibat kemalangan jalan raya tiga t...

Anak soleh laung azan di sisi ayah koma

Raden Nabil Zakiyudin R Zakariya, 11 tahun, akan melaungkan azan di sisi bapanya yang terlantar koma akibat kemalangan jalan raya tiga tahun lalu.

Ampang - Kepada sesiapa ada kelapangan rezeki serta bermurah hati, bolehlah menyalurkan bantuan kepada keluarga adik Raden Nabil Zakiyudin R Zakariya yang tinggal bersebelahan masjid di Jalan Jati, Kampung Melayu Ampang.

Adik Nabil selalu azan disisi ayahnya dengan jutaan harapan supaya ayahandanya sedar dari koma akibat kemalangan langgar lari lebih kurang 3 tahun yang lalu. Sekurang mampu doakan ayah Nabil pulih sediakala supaya dapat menjalani kehidupan normal.


Zakariya adalah salah seorang jemaah masjid yang istiqomah di Masjid Jami’il Huda, Kampung Melayu Ampang.

War-warkanlah kepada mereka yang berkemampuan. Kes mahkamah masih berjalan. Sekarang ini tiada bantuan dari mana-mana pihak yang dimaklumkan oleh isteri Zakariya.

Nabil berumur 11 tahun, pemenang ke-3 kategori azan kanak-kanak remaja anjuran masjid pada 31 Disember 2017.

Bantuan boleh disalurkan kepada akaun bank berikut atas nama Nur Aidah binti Salih (Ibu) atau hubunginya:

011-21916258
Progress:

RM0 raised

Goal: RM500

0 comments:

Kongsi Portal Ini