Mohon bantuan tulang belakang bengkok (scoliosis) - Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Saluran setempat memaparkan senarai golongan kurang bernasib baik / B40 / asnaf di Malaysia & Singapura yang memerlukan bantuan. Sumbangan boleh disalurkan terus kepada pemohon berdasarkan maklumat yang terdapat di dalam artikel. Sebarang urusan atau pertanyaan sila emel ke: info@kcpbantu.org

Advertisement Top





Seremban - Khairul Adli bin Adnan bekerja sebagai pemandu lori seorang bapa tunggal kematian isteri 4 tahun yang lalu. Beliau mempunyai...

Mohon bantuan tulang belakang bengkok (scoliosis)


Seremban - Khairul Adli bin Adnan bekerja sebagai pemandu lori seorang bapa tunggal kematian isteri 4 tahun yang lalu.

Beliau mempunyai empat orang anak dengan rasa rendah diri ingin memohon jasa baik insan-insan prihatin membantu menghulurkan sumbangan tidak kiralah berapa bagi pembedahan anak beliau yang berumur 7 tahun, Muhammad Noor Haqim yang dijadualkan pada bulan Julai 2018 ini di PPUKM Kuala Lumpur.

Anak beliau mengalami penyakit tulang belakang bengkok ( scoluosis) dimana memerlukan Implan Growing Rod dengan kos berjumlah RM21,306.

Walaupun telah mendapat bantuan daripada Baitulmal sebanyak RM5000 tetapi masih banyak di perlukan lagi bagi kos pembedahan tersebut.

Mari bersama kita segerakan tabung adik Haqim ini semoga pembedahan berjalan dengan lancar.

Kepada yang ingin membantu sumbangan boleh menerusi akaun bank berikut atas nama Khairul Adli bin Adnan atau hubunginya:

No 297, Lorong 5, Taman Desa Kiara
016-6325623
Progress:

RM0 raised

Goal: RM21306

0 comments:

Kongsi Portal Ini