Mohon sumbangan ikhlas alat bantuan pendengaran anak - Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Saluran setempat memaparkan senarai golongan kurang bernasib baik / B40 / asnaf di Malaysia & Singapura yang memerlukan bantuan. Sumbangan boleh disalurkan terus kepada pemohon berdasarkan maklumat yang terdapat di dalam artikel. Sebarang urusan atau pertanyaan sila emel ke: info@kcpbantu.org

Advertisement Top





Kuantan - Dengan rasa rendah hati dan penuh pengharapan,saya Muhammad Hamzah bin Baain (bapa) kepada Muhammad Al Fateh ingin memohon s...

Mohon sumbangan ikhlas alat bantuan pendengaran anak


Kuantan - Dengan rasa rendah hati dan penuh pengharapan,saya Muhammad Hamzah bin Baain (bapa) kepada Muhammad Al Fateh ingin memohon sumbangan seikhlas hati kalian.

Ia bertujuan untuk membeli sepasang alat bantuan pendengaran untuk cahaya mata kami yang tersayang, Al Fateh.

Muhammad Al Fateh disahkan hilang upaya pendengaran ketika bayi. Atas nasihat doktor, dia perlu memakai alat bantuan pendengaran agar dapat membantu dia mendengar bunyi di sekeliling, membentuk percakapan secara verbal dan dapat berkomunikasi antara satu sama lain.

Dukacitanya, permohonan untuk mendapatkan bantuan daripada pihak zakat TIDAK DILULUSKAN, dan status permohonan JKM masih dalam proses.

Rentetan itu, kami terpaksa mencari sumbangan kilat daripada ahli keluarga terdekat agar dapat membeli alat bantuan pendengaran yang berharga RM6000 secepatnya.

Memandangkan Fateh sudah mencapai 2 tahun, dia perlu mula memakai alat dalam tempoh ini. Permohonan baru dan rayuan zakat telah kami kemukakan semula. Dan untuk mendapatkan jawapan itu akan mengambil masa yang agak lama.

Doktor menasihati supaya Fateh memakai alat bantuan sebelum umurnya mencecah 3 tahun agar perkembangan tumbesarannya dapat menjadi normal seperti kanak-kanak seusianya.

Jadi dengan cara memohon sumbangan ini, inshaAllah akan dipercepatkan proses mendapatkan alat bantuan pendengaran tersebut.

Terima kasih atas perhatian dan kesudian membaca post ini. Hanya Allah sahaja yang membalas segala kebaikan kalian.

Sumbangan boleh disalurkan ke akaun bank berikut atas nama Zulhusni binti Mat Hassan:

Progress:

RM0 raised

Goal: RM6000

0 comments:

Kongsi Portal Ini