Bapa pohon bantuan untuk anak perlu dibedah akibat kemalangan - Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Saluran setempat memaparkan senarai golongan kurang bernasib baik / B40 / asnaf di Malaysia & Singapura yang memerlukan bantuan. Sumbangan boleh disalurkan terus kepada pemohon berdasarkan maklumat yang terdapat di dalam artikel. Sebarang urusan atau pertanyaan sila emel ke: info@kcpbantu.org

Advertisement Top





Ampang - Sama-samalah kita doakan kesembuhan dan bantu Ahmad Airun. Berikut merupakan posting ayahnya, Rony Safiuddin. Assalamualaikum...

Bapa pohon bantuan untuk anak perlu dibedah akibat kemalangan


Ampang - Sama-samalah kita doakan kesembuhan dan bantu Ahmad Airun. Berikut merupakan posting ayahnya, Rony Safiuddin.

Assalamualaikum. Maaf mengganggu. Anak sulung saya mengalami kemalangan jalanraya digilis kereta pada 17 Oktober 2019.

Kini sudah dua minggu berada dalam rawatan ICU. Syukur Alhamdulillah Allah masih selamatkan nyawa. 

Dan begitu ramai doktor tungkus lumus memantau dan merawat anak saya. Walau bagaimanapun anak saya masih kritikal. Anak saya akan menjalani pembedahan lagi pada 13 November 2019. 

Jumlah kos pembedahan ialah RM5740.00. Saya mohon bantu derma kilat untuk separuh dari kos tersebut. 

Saya merayu jasa baik semua yang mengenali saya untuk sudi menolong anak saya yang bernama Ahmad Airun. Mudahan dapat bantu saya ringakan sedikit beban. Terima kasih. Insha Allah.

Mereka yang ingin membantu Ahmad Airun boleh menyumbang ke akaun bank berikut atas nama Rony Safiuddin atau hubunginya:

016-3258616
Progress:

RM0 raised

Goal: RM2870



blog counter views

0 comments:

Kongsi Portal Ini