Ibubapa bayi hidap Hydrocephalus pohon sumbangan untuk rawatan - Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Saluran setempat memaparkan senarai golongan kurang bernasib baik / B40 / asnaf di Malaysia & Singapura yang memerlukan bantuan. Sumbangan boleh disalurkan terus kepada pemohon berdasarkan maklumat yang terdapat di dalam artikel. Sebarang urusan atau pertanyaan sila emel ke: info@kcpbantu.org

Advertisement Top





Muhammad Khalish Arfa, berusia 31 hari ini, baharu sahaja menjalani pembedahan pertama untuk membuang gelembung di atas kepalanya. Ke...

Ibubapa bayi hidap Hydrocephalus pohon sumbangan untuk rawatan


Muhammad Khalish Arfa, berusia 31 hari ini, baharu sahaja menjalani pembedahan pertama untuk membuang gelembung di atas kepalanya.

Kes adik Khalish ini telah mendapat perhatian yang meluas di media sosial setelah dikongsikan oleh salah seorang pengguna Facebook, ZackXgaming.

Assalamualaikum, ini adalah anak sahabat aku, Khairul Khalid bernama Muhammad Khalish Arfa yang telah didiagnosis hydrocephalus (lebihan cecair dalam otak).

Sekarang beliau baru menjalani pembedahan pertama untuk gelembung di atas kepalanya. Dan untuk proses seterusnya beliau perlu mendapatkan rawatan di Pusat Perubatan Universiti Malaya bagi mendapatkan rawatan dari doktor pakar di sana, memerlukan kos rawatan sebanyak RM15,000 - RM20,000.

Dengan ini, bolehlah kiranya kita sama-sama membantu baby Khalish ini untuk mendapatkan rawatan yang lebih baik lagi buat dirinya.

Selain itu sama-sama kita doakan buat baby Khalish yang baru berusia 31 hari. Agar dipermudahkan segala urusannya, diberi kesihatan yang lebih baik dan diberi kekuatan kesabaran yang tinggi buat kedua ibubapa & keluarganya. Aamiin.

Orang ramai yang ingin memberi sumbangan boleh salurkan ke akaun bank berikut atas nama
Mohamad Khairul bin Khalid:

Progress:

RM0 raised

Goal: RM15000

0 comments:

Kongsi Portal Ini