Infaq pembinaan Tahfiz Pondok Sains Al-Fateh Pengkalan Hulu, Perak - Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Inisiatif KCPbantu - Laman Bantuan Sosial Setempat Rakyat Malaysia

Saluran setempat memaparkan senarai golongan kurang bernasib baik / B40 / asnaf di Malaysia & Singapura yang memerlukan bantuan. Sumbangan boleh disalurkan terus kepada pemohon berdasarkan maklumat yang terdapat di dalam artikel. Sebarang urusan atau pertanyaan sila emel ke: info@kcpbantu.org

Advertisement Top





Hulu Perak - Kita bukan ulama yang bakal meninggalkan ilmu agama bermanfaat dan bukan juga hartawan yang banyak bersedekah jariah dan m...

Infaq pembinaan Tahfiz Pondok Sains Al-Fateh Pengkalan Hulu, Perak


Hulu Perak - Kita bukan ulama yang bakal meninggalkan ilmu agama bermanfaat dan bukan juga hartawan yang banyak bersedekah jariah dan mungkin juga kita tidak meninggalkan anak soleh yang mendoakan untuk kita Inilah peluang kita untuk menanam saham yang hasilnya kita tuai diakhirat kelak.

Bersama kami di TAHPOS untuk membangunkam sistem berteraskan akademik, tahfiz dan pengajian kitab Turath. TAHPOS sedang dalam proses pembinaan penempatan kekal ditanah seluas 4.8 ekar.

Perkembangan terkini 30 peratus. Pihak kami mengalu-alukan sumbangan sahabat di Malaysia bagi menyempurnakan prasarana bagi membolehkan pelajar sedia ada yang menyewa sebuah rumah (RM500 sebulan)  di Kampung Kuak Luar Pengkalan Hulu berpindah segera. 

Semoga para pelajar mendapat pendidikan yang lebih sempurna dan kondusif. Terima kasih kepada penyumbang yang sudi bersama membangunkan tahfiz ini. 

Selain sumbangan wang, sumbangan berbentuk fizikal juga kami terima, kalau boleh hubungi kami terlebih dahulu untuk sumbangan fizikal.

*Duit riba atau duit subahah juga diterima untuk penambahbaikan jalan dan tandas.

Sebarang sumbangan kewangan boleh disalurkan ke akaun bank berikut atas nama Pertubuhan Tahfiz Pondok Sains Pengkalan Hulu atau hubungi mereka di alamat:



Lot 3245 Pinggiran Charok Star, Ayer Panas
019-4111246
Progress:

RM0 raised

Goal: RM10000

0 comments:

Kongsi Portal Ini